Základní informace

  • Zabírá Vám administrativní činnost či různé zařizování záležitostí spoustu neefektivního času? 
  • Potřebujete objednat hotel, rezervovat pronájem automobilu, sjednat schůzky s partnery nebo třeba oběhat úřady? 
  • Hodila by se vám administrativní výpomoc, ale tu nevyužijete na plný úvazek?
  • Máte spoustu administrativních drobností, které ve výsledku zabírají velkou část Vaší pracovní doby?

Máme pro Vás řešení! Naše Osobní asistentka vyřídí vaši potřebnou administrativu a Vy zaplatíte jen ten čas, který pro Vás skutečně pracovala.

Co všechno pro Vás Osobní asistentka může zajistit?

  • vyřizování elektronické pošty a její každodenní třídění
  • administrativní činnost  - přepis dokumentů, korekci textů, psaní dopisů, úpravu prezentací, zpracování grafů, tvorba knihy jízd, zajistí překlady
  • sjednávání schůzek s Vašimi obchodními partnery a vedení Vašeho pracovního kalendáře
     
  • zastoupí Vaši společnost při jednání s úřady, vyřídí např. parkovací kartu, přihlášení vozidla, výpisy z registrů, atd.
  • zajistí rezervaci hotelů, jízdenek, letenek, restaurací, …
  • přesměrování telefonu v době, kdy nechcete být rušeni
  • široké spektrum dalších služeb je možné poskytnout na základě Vašich požadavků

Co vám služba Osobní asistentka přinese?

  1. úsporu času, který můžete věnovat rozvoji svého podnikání, sami sobě a své rodině
  2. úsporu financí ve srovnání s náklady na vlastního zaměstnance
  3. image firmy s profesionálním time managementem a asistentským servisem