Základní informace
-
Zabírá Vám administrativní činnost či různé zařizování záležitostí spoustu neefektivního času?
-
Potřebujete objednat hotel, rezervovat pronájem automobilu, sjednat schůzky s partnery nebo třeba oběhat úřady?
-
Hodila by se vám administrativní výpomoc, ale tu nevyužijete na plný úvazek?
-
Máte spoustu administrativních drobností, které ve výsledku zabírají velkou část Vaší pracovní doby?
Máme pro Vás řešení! Naše Osobní asistentka vyřídí vaši potřebnou administrativu a Vy zaplatíte jen ten čas, který pro Vás skutečně pracovala.
Co všechno pro Vás Osobní asistentka může zajistit?
- vyřizování elektronické pošty a její každodenní třídění
- administrativní činnost - přepis dokumentů, korekci textů, psaní dopisů, úpravu prezentací, zpracování grafů, tvorba knihy jízd, zajistí překlady
- sjednávání schůzek s Vašimi obchodními partnery a vedení Vašeho pracovního kalendáře
- zastoupí Vaši společnost při jednání s úřady, vyřídí např. parkovací kartu, přihlášení vozidla, výpisy z registrů, atd.
- zajistí rezervaci hotelů, jízdenek, letenek, restaurací, …
- přesměrování telefonu v době, kdy nechcete být rušeni
- široké spektrum dalších služeb je možné poskytnout na základě Vašich požadavků
Co vám služba Osobní asistentka přinese?
- úsporu času, který můžete věnovat rozvoji svého podnikání, sami sobě a své rodině
- úsporu financí ve srovnání s náklady na vlastního zaměstnance
- image firmy s profesionálním time managementem a asistentským servisem