Láká Vás práce s lidmi? Baví Vás administrativa, ekonomika, daně?
Tak zkuste začít pracovat jako asistent(ka) v kanceláři daňového poradce a to prozatím v rozsahu 20 hodin týdně a to formou zkráceného pracovního úvazku, brigády či praxe.
Jsme pardubická poradenská společnost, která pracuje na tom, aby se čím dále více zjednodušovaly procesy při externím zpracování účetnictví u klientů. Napomáháme tomu, aby se většina dokladů v účetnictví zpracovávala přímo u klientů a my efektivně prováděli kontrolu zpracování dokladů a dokončovali jednotlivé činnosti do finální podoby. Snažíme se o to, aby nám to také společně klapalo. Děláme to již více než 20 let a fakt nás to baví.
- Zpracování a příprava podkladů k fakturaci
- Evidenci a přebírání pošty
- Příprava a shromažďování dokladů, podkladů od jednotlivých klientů,
- Skenování dokumentů, správu a evidenci smluv, dokumentů;
- Vedení pokladny a případně i dalších firemních agend
- Spravovat kalendáře, plánovat a koordinovat schůzky, vyřizovat telefonické hovory
Půjde o administrativní podporu všech činností kanceláře daňového poradce, která má vazbu na pevně daný zákonný termín a odpovídající kvalitu
- Studoval(a) jste SŠ/VŠ (případně VOŠ) ekonomického směru (i absolvent(ka))
- Máte základní teoretickou znalost účetnictví a základní orientaci v daňové problematice
- Ovládáte WORD a EXCEL na vyšší úrovni
- Máte dobré analytické a organizační schopnosti, příjemné telefonické i osobní komunikativní vystupování
- Jste samostatný/á, spolehlivý/á, pečlivý/á a proaktivní.
- Máte chuť se ještě učit novým věcem
- Zajímavou a samostatnou práci s možností seberealizace
- Příjemné pracovní prostředí
- Úvazek 0,5 (20 hodin týdně)
- Základní mzdu v rozpětí 15 000 až 18 000 Kč hrubého podle předchozích zkušeností a praxe
- Stravenky, příspěvek na sport / kulturu / volný čas
- Zaškolení do potřebných technologií a podnikových procesů
- Pravidelné odborné a jazykové vzdělávání
- Možnost profesního růstu
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby