Nabídka řešeníO násKontaktInformační servisAktuality

Úschova a přeposílání pošty

 

  Pokud si klient rozhodne umístit sídlo společnosti do našeho business centra má jistotu, že se nebude jednat o pouhou adresu, ale bude mít možnost využívat i  administrativní podpory. V našem business centru funguje recepce, která zabezpečuje správu a evidenci příchozí pošty pro klientské společnosti. Každá příchozí obálka je řádně a trvale zaevidována. Pro naše klienty automaticky vedeme knihu přijaté pošty a díky automaticky generovaným notifikačním zprávám eliminujeme možnost ztráty či zdržení důležité korespondence.

  Klient má možnost volit ze 2 variant  nakládání s přijatou poštou:

  • úschova pošty   pro pozdější vyzvednutí (přímo klientem nebo jím určenou osobou),
  • přeposílání pošty na určenou adresu v ČR nebo zahraničí a to v dohodnutém intervalu

 

 V případě zájmu o nabízenou službu nebo o  další informace nás prosím kontaktujte na tel.čísle 466 649 019, 777 649 019  nebo na e-mailu