Nabídka řešeníO násKontaktInformační servisAktuality
Informace, které Vás zajímají

 

Školení v oblasti účetnictví, daní a ekonomického software PREMIER

Chci znát organizaci kurzů

Školení začínají v 08:30 a prezentace přihlášených účastníků od 08.00 hodin. Pro všechny jsou připravené tištěné materiály a psací potřeby. Výklad je dle povahy a zaměření semináře doprovázen projekcí.

Během přestávek je k dispozici občerstvení.

Uskutečnění školení

Minimální počet přihlášených účastníků pro uskutečnění školení je závislý na typu školení, datu uskutečnění a rozsahu. Minimální počty přihlášených účastníků pro konání školení jsou:

  • pro víkendové školení – 10 lidí
  • pro jednodenní v pracovní den – 8 lidí
  • pro dvoudenní v pracovní dny – 6 lidí

Při větším zájmu o některý typ mohou být vypsány další termíny. Pokud se pro některý z vypsaných termínů rozhodnete, doporučujeme školení objednat co nejdříve, kapacita učebny je omezená.

Přihlášky k účasti na školení

Vybrané školení můžete objednat na našich kontaktech:
Telefonicky: 466 649 019                          
Faxem: 466 400 298
E-mailem: skoleni@conto-servis.cz
Poštou: CONTO SERVIS s.r.o., Chelčického 686, 533 51 Pardubice 17 - Rosice

Zaslané přihlášky jsou závazné. Odesláním přihlášky vyjadřujete souhlas s organizací školení.

Stornovací podmínky

Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně.

Bezplatné storno semináře přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před jeho zahájením. Po tomto termínu a v případě, že se účastník bez písemné omluvy na seminář vůbec nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu semináře.

Organizační změny

Vyhrazujeme si právo změny lektora, data a místa konání či zrušení semináře z organizačních a provozních důvodů.
Všechny případné změny Vám dáme včas telefonicky nebo e-mailem na vědomí. Prosíme Vás o uvedení Vašeho e-mailového a telefonického spojení na přihlášce.

Úhrada

Úhrada probíhá předem prostřednictvím zálohové faktury, kterou zašleme na základě Vaší objednávky. Vzhledem k omezené kapacitě učebny budou zájemci zařazeni podle pořadí přijetí objednávky. Po odeslání objednávky obdrží každý účastník poštou všechny potřebné informace ke školení, mapku ke školícím prostorám a zálohovou fakturu, kterou je třeba uhradit do data splatnosti. Ve výjimečných případech (přihlášení na poslední chvíli apod.) jemožné školení uhradit v hotovosti na místě před zahájením výuky.
Daňový doklad – fakturu klient obdrží poštou v zákonném termínu po připsání úhrady zálohové faktury na náš účet nebo po konání semináře