Nabídka řešeníO násKontaktInformační servisAktuality

Osobní asistentka

 

Motto: Šetříme Váš čas při zařizování administrativních záležitostí

  Zabírá Vám administrativní činnost či různé zařizování záležitostí spoustu neefektivního času? Potřebujete objednat hotel, rezervovat pronájem automobilu, sjednat schůzky s partnery nebo třeba oběhnout úřady? Spousta administrativních drobností, které ve výsledku zaberou velkou část Vaší pracovní doby. Hodila by se vám administrativní výpomoc, ale tu nevyužijete na plný úvazek? Nemusíte! Naše Osobní asistentka vyřídí vaši potřebnou administrativu a Vy zaplatíte jen ten čas, který pro Vás skutečně pracovala.

Co všechno pro Vás Osobní asistentka může zajistit?

  • vyřizování elektronické pošty a její každodenní třídění
  • administrativní činnost  - přepis dokumentů, korekci textů, psaní dopisů, úpravu prezentací, zpracování grafů, tvorba knihy jízd, zajistí překlady
  • sjednávání schůzek s Vašimi obchodními partnery a vedení Vašeho pracovního kalendáře
  • zastoupí Vaši společnost při jednání s úřady, vyřídí např. parkovací kartu, přihlášení vozidla, výpisy z registrů, atd.
  • zajistí rezervaci hotelů, jízdenek, letenek, restaurací, …
  • přesměrování telefonu v době, kdy nechcete být rušeni
  • široké spektrum dalších služeb je možné poskytnout na základě Vašich požadavků

Co vám služba Osobní asistentka přinese?

  • úsporu času, který můžete věnovat rozvoji svého podnikání, sami sobě a své rodině
  • úsporu financí ve srovnání s náklady na vlastního zaměstnance
  • image firmy s profesionálním time managementem a asistentským servisem

 

 V případě zájmu o nabízenou službu nebo o  další informace nás prosím kontaktujte na tel.čísle 466 649 019, 777 649 019  nebo na e-mailu

Kromě výše uvedených doplňkových služeb, služeb sídla společnosti, služeb virtuální kanceláře Vám dokážeme výhodně poskytnout další služby nezbytně spojené s fungováním společnosti: