Nabídka řešeníO násKontaktInformační servisAktuality

Asistent/ka daňového poradce, účetní junior

 

Láká Vás práce s lidmi? Baví Vás účetnictví, daně a ekonomika podnikatelských subjektů? Tak zkuste začít pracovat jako asistent(ka) daňového poradce či účetní junior  a to, jak na plný úvazek nebo při studiu, mateřské dovolené prozatím alespoň v rozsahu 16-20 hodin týdně a to formou praxe, brigády či zkráceného pracovního úvazku. Jsme pardubická poradenská společnost, která pracuje na tom, aby se čím dále více zjednodušovaly procesy při externím zpracování účetnictví u klientů.  Napomáháme tomu, aby se většina dokladů v účetnictví zpracovávala přímo u klientů a my efektivně prováděli kontrolu zpracování dokladů a dokončovali jednotlivé činnosti do finální podoby. Zajišťujeme klientů daňovou optimalizaci a zároveň se také podílíme na analýzách ekonomického stavu včetně návrhů a doporučení na optimální fungování v ekonomické oblasti.  Snažíme se o to, aby nám to také společně klapalo. Děláme to již 11 let a fakt nás to baví.

Náplň práce:

  • vedení komplexní agendy kanceláře daňového poradce
  • administrativní podpora pro jednotlivé týmy společnosti,
  • zpracování a příprava podkladů k fakturaci
  • příprava a shromažďování dokladů, podkladů od jednotlivých klientů,
  • zpracování prvotních dokladů (pokladna, banka, přijaté faktury, vydané faktury, ...) pro klienty společnosti
  • příprava a předzpracování jednotlivých výkazů pro klienty
  • příjem a třídění pošty
  • příjem a komunikace s firemními klienty,
  • udržování znalostí v oblasti účetnictví a daní na vysoké odborné úrovni

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ ekonomického směru (možno i absolvent)
  • základní teoretickou znalost účetnictví a daňové evidence
  • základní orientaci v daňové problematice,
  • obecnou orientaci v ekonomických otázkách podnikatelských subjektů
  • uživatelskou znalost programů WORD, EXCEL
  • dobré komunikační, analytické a organizační schopnosti, příjemné telefonické i osobní komunikativní vystupování
  • samostatnost a aktivní přístup
  • smysl pro zodpovědnost, pečlivost, systematičnost
  • ochotu se vzdělávat a učit se novým věcem
  • aktivní řidičský průkaz skupiny B
  • nástup ihned

Společnost nabízí:

  • zajímavou a samostatnou práci s možností seberealizace
  • příjemné pracovní prostředí
  • odpovídající platové podmínky (dle pracovního výkonu) a zaměstnanecké výhody
  • zaškolení do potřebných technologií a podnikových procesů
  • pravidelné odborné vzdělávání
  • možnost profesního růstu
  • nástup možný ihned
  • pracoviště v Pardubicích

Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis e-mailovou adresu kariera@conto-servis.cz s uvedením názvu pozice v předmětu e-mailu.

Veškeré Vámi zaslané osobní údaje a materiály budou považovány za důvěrné a budou použity výhradně pro potřeby personálního oddělení společnosti CONTO SERVIS s. r. o. na dobu neurčitou, nebo do odvolání souhlasu.

Zasláním svého životopisu a dotazníku do výběrového řízení na tuto pozici souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly shromažďovány, zpracovány a uchovávány v souladu se zákonem 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.